Jak zarabiać pieniądze w branży wynajmu samochodów 2024

Jak zarabiać pieniądze w branży wynajmu samochodów

Od jak dawna nie przyjrzałeś się dobrze swojemu biznesowi? Czy to wszystko, co chcesz, żeby było? Czy masz jasne cele? Czy pracujesz nad osiągnięciem tych celów, czy też straciłeś koncentrację w codziennej pracy? Zadawaj sobie takie pytania i angażuj się w każdy aspekt swojej działalności. Miej obsesję na punkcie liczb. Skoncentruj się na tym, co chcesz, aby Twoja firma była, a jednocześnie bądź elastyczny. Wiedz, jak dobrze radzą sobie Twoi pracownicy. To, jak dobrze robisz te rzeczy, jest wprost proporcjonalne do tego, ile zarobisz pieniędzy.

To była wiadomość od Neila Abramsa, prezesa Abrams Consulting Group Inc. w Purchase, N.Y., podczas jego seminarium w 2002 roku Car Rental Show, „Can Anyone Make Real Money in the Car Rental Business? Tak, możesz, oto jak…”

„Są wielkie wyzwania i wielkie możliwości w tej branży”, powiedział Abrams. „Jestem tu, by powiedzieć ci, że możesz zarobić w tym biznesie nawet w tej gospodarce.”

W październiku Abrams zaoferował kilka pomysłu na zrobienie pieniędzy do spakowanego pokoju w Las Vegas Convention Center, w tym:

  1. Rzuć wyzwanie swojemu modelowi biznesowemu. Poświęć czas, aby przyjrzeć się swoim pojazdom, klientom, rynkowi, stawkom, technologii, ludziom prowadzącym Twoją firmę i zastanowić się nad wszystkimi możliwościami.

„Musisz rozwijać się wraz ze zmieniającym się krajobrazem rynku”, powiedział Abrams.

Zadajcie sobie kilka pytań: Czy mój model biznesowy działa dzisiaj? Czy stanął w stagnacji? Czy moja pozycja rynkowa uległa erozji? Czy chcę budować wartość aktywów firmy, a następnie wyjść z niej? Mieć plan i ciągle go kwestionować.

„Wiem, że wszyscy ciężko pracujecie i myślicie, że kwestionujecie swój biznes”. Ale czy wyzwanie jest wystarczające?” zapytał Abrams.

  1. Miej obsesję na punkcie liczb. „Te firmy, które mają obsesję na punkcie liczb, mają największe szanse na sukces”, powiedział Abrams. Poświęć czas, aby przyjrzeć się każdemu możliwemu wzorcowi, w tym, ale na pewno nie tylko, przychodowi na użytkownika, wykorzystaniu, średniej długości wynajmu, budowie rezerwacji i zarobkom. Skontroluj swoje P & Ls. Wiesz, co zrobiłeś tym razem w zeszłym miesiącu, tym razem w zeszłym roku, tym razem trzy lata temu.
  2. Poznaj swoją flotę i swoich klientów. Nie pozwól, aby transakcje kierowały Twoją decyzją. Zamiast tego, pozwól swoim klientom dyktować flotę. Czy twoi klienci będą zadowoleni z używanego samochodu, który jest w dobrym stanie i ma od 30 000 do 40 000 mil? Wypróbuj go.

Ile zapłacą klienci? Wypróbuj klasę taryfową i zobacz. „Mam klienta, który wynajmuje PT Cruisers za 70, 80 i 90 dolarów dziennie. W odczuciu klienta jest to drogie auto, zabawne auto”, powiedział Abrams.

Trzymaj koszty floty w ryzach, bo inaczej firma zawiedzie. To twoja największa szansa na zarobienie pieniędzy i największe ryzyko.

Masz też 12-miesięczny plan floty, który ciągle się wyprowadza. Zmień go, aby sprostać wymaganiom stale zmieniającego się rynku wynajmu, branży turystycznej, klimatu gospodarczego i rynku wtórnego.

  1. Przy zakupie pojazdu, wiedz kiedy, gdzie i w jaki sposób zamierzasz go zbyć. Jeśli rynek wtórny chce mieć dzwonki i gwizdki oraz ładny kolor, zdobądź je. Cokolwiek to jest, miej plan pozbycia się go.
  2. Zarządzaj ryzykiem. Dedykowani ludzie z obszaru ryzyka zapłacą za siebie wiele, wiele razy. Ile czasu poświęcasz na subrogację? Pozwalasz, by firma ubezpieczeniowa się tym martwiła? Zajmujesz się tym? „Teoretycznie, można zarobić dobre pieniądze na kupnie i sprzedaży pojazdów”, powiedział Abrams. „Wtedy, może wyciec poprzez nie dochodzenie roszczeń.”
  3. Nie zaniedbuj sprzedaży i marketingu. Bez sprzedaży i marketingu, jesteście tylko kolejną firmą wynajmującą. Zdefiniuj, co czyni twój biznes unikalnym. To jest to, co sprzedajesz, i musisz uświadomić swoim klientom to wyróżnienie. Unikalne cechy Twojej firmy dają możliwość przyciągnięcia klienta do Ciebie i zapłacenia więcej.
  4. Poszukuj sojuszy marketingowych. Jeśli masz duży hotel obok, zaproponuj umowę. Skieruj klientów do hotelu i każ im skierować biznes do Ciebie. Złóż razem broszurę, w której opowiesz o swoim sojuszu z hotelem, lub umieść w hotelu telefon, który wybierze Twoją lokalizację. Bądź agencją wynajmu samochodów dla lokalnego centrum konferencyjnego.
  5. Zoptymalizuj swoją rentowność. Ile będzie warta Twoja firma, gdy będziesz gotów do wypłaty? Pod koniec dnia, sprzedajesz wartość marki. Nieodłączną wartością jest ugruntowana marka z prawdziwymi klientami i prawdziwymi przychodami. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie widział wartość w Twoim biznesie, której Ty nie widzisz.
  6. Walcz o najniższą stopę procentową finansowania floty. Każdy 1%, który oszczędzasz, ma ogromny wpływ na Twój wynik finansowy. Wykorzystaj swoje źródła, przyjaciół i współpracowników, aby go znaleźć. Spotkaj się z jak największą liczbą kredytodawców. Jak tylko zdobędziesz ten 1%, zacznij szukać następnego.
  7. Zarządzaj przychodami i dostosuj ceny w czasie rzeczywistym w oparciu o swoje wykorzystanie. Firmy, które robią to z pasją, mogą wycisnąć nawet dodatkowe 15% do górnej linii. Spójrz na swoją dostępność i dostępność konkurencji. „Miałem jednego klienta, który zadzwonił do swojej konkurencji i dowiedział się, że nie ma samochodów na weekend. Podniósł swoje ceny o 25%”, powiedział Abrams.
  8. Zidentyfikuj swoich wspaniałych pracowników i dobrze im zapłać. Zapłacą za siebie wiele razy. Wartość wyjątkowego pracownika jest tak ważna dla zarabiania pieniędzy w tym biznesie. Według Abrams Travel Data Services, średnia płaca dla agentów wynajmu wynosi od 8 do 9 dolarów za godzinę. Należy pamiętać, że osoby te wynajmują obcym 20.000 dolarów – plus pojazdy.
  9. Zapewnij pełne ujawnienie informacji swoim klientom. Klient powinien przyjąć do wiadomości wszystko, co szczególne lub wyjątkowe w umowie najmu. Kary muszą być jasne dla klienta. W ostatecznym rozrachunku, jest to twoje słowo przeciwko klientowi.

A przede wszystkim, jak powiedział Abrams, nadal rzucajcie sobie wyzwania i kwestionujcie swój model biznesowy. Biznes jest płynny – twoje działania również muszą być płynne.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*

code